Selamat Datang..Welcome

widgets

Friday, December 16, 2011

Aku tetap akn berlari tuk mencapai cahaya ITU!!!!



YA...
aku perlu kuat...aku perlu bgn semula dan teruskn berlari ke arah cahaya ITU...
aku xleh trus berada dlm kegelapan INI...
lari syam, lari...getus hati ini...
jgn dipandang lagi ke belakang....lupakan kegelapan itu...teruskn mengejar cahaya itu...
kalah x semestinya akan selamanya KALAH...
teruskn perjuangan ini...
cuma awak sdiri kenal dri awk mcm mne kn...
YA...
hatiku berkata btul...
ini bukan Hisyam yg ASLI...
Hisyam xpernah mau putus asa...
dia akn bgn dan terus bangun dri kegagalan...
dalam hati ini sentiasa tdetik...
"jadilah HISYAM yg berlainan dari masa silamnya"
cabaran untuk diriku sdiri...

Dengan namaMu Ya ALLAH, aku memohon kekuatan tuk menempuh hari yg mendatang sebagai hambaMu yg beriman dan bertakwa kepadaMu....dan sebagai manusia yg ingin berubah kepada yg lbih baik dri masa silamnya ....Amin...



No comments:

Post a Comment