Selamat Datang..Welcome

widgets

Tuesday, December 13, 2011

Kalu sy xleh bahagia kenapa sy harus bt si dia juga xbahagia....??

ermmm....
sentiasa bermain di fikiran ini...
memang btul ape yg terlintas ini...
kalu aku xbahagia n kecewa kenapa aku nk heret dia sekali...
sepatutnya aku harus biarkn dia hidup gembira....
dia mgkin sudah jmpa seseorang yg sudah berjaya menawan hatinya...
tp knapa aku tidak harus gembira....
kenapa aku harus bt dia pening dgn sntiasa mengejar cintanya...
mgkin caranya yg terbaik ialah dgn menjauhi dia...
kerana dgn cara ini saja la aku tidak akan menyakiti dia lagi....
biar pn hati ini mdapat luka yg sgt dalam...
akan aku pegang janjiku untuk tidak menyakiti hati wanita...
walaupn sebaliknya hati lelaki ini yg menjadi mangsa...

*************************************************
aku menulis bkn kerana nk menganiaya sesiapa...
bkn kerana ingin mengutuk sesiapa...
bkn utk mendapat kasihan sesiapa...
tp aku menulis kerana hatiku ingin berkata-kata...

No comments:

Post a Comment