Selamat Datang..Welcome

widgets

Saturday, December 17, 2011

Alhamdulillah....jmpa pn korg...^_^

blik2 dri test td...trus bukak fb...ntah apela ada kt fb 2 kn...hahaha...tetiba dtg satu notification...Nur Safina added you to the group F3P1 2007/2008....wahhh..member2 lama gua...jmpa pn korg...igtkn korg da ilang...mungkin aku yg ilang sbb leka mngejar cinta..haha..harap2 dpt jmpe n buat reunion blik...teringat kenangan lama masa di matrik dlu...pnuh kenangan manis...rsa nk blik jek ke masa 2...andai masa boleh diputarkn...mcm2 kerenah dlm kelas 2..walaupun aku jrg bergaul ngn budak2 pmpn kerana sifat segan aku yg xpnah2 hilang..haha..tp bila igt blik ape yg kita smua lalui...BBQ tepi tasik, lawatan ke zoo taiping n mandi di bukit merah...wahh..mmg xleh dilupakn...harap2 ada msa kita boleh bt lg perkara 2 sama2...insyaAllah...mna la perginya member rapat aku...Acap n Mamu...bila la leh jmpa hampa noo...member terbaikku dunia n akhirat...ape pn sy rndu member2 F3P1 KMPP....


Jika ada sumur di ladang, 
Boleh kita menumpang mandi, 
Jika ada umur yg panjang, 
InsyaAllah kita akan jumpa lagi. 




No comments:

Post a Comment