Selamat Datang..Welcome

widgets

Tuesday, December 20, 2011

Ya Allah....bertimpa dugaanMu kepadaku..

"your team are hopeless"...itu kata2 lecture design kepada aku dan teamku....luruh jantung ini bila mendengarnya...dunia ini kelam seketika...tidak...kenape jd mcm ni...kami da bt yg terbaik puan..kenapa puan trus menilai tanpa meneliti keseluruhan report kami terlebih dulu...Ya Allah....beratnya dugaanMu....cahaya yg semakin ku kejar ku rasakan semakin jauh meninggalknku dengan pantasnya...petang td terasakn amat mnyeksakn bagiku...ketika aku mula bgn semula perlahan,secara tiba2 kakiku lemah dan jatuh semula ...mampukah aku bgn lg skrg...melawan detik2 sukar dalam hidupku ini...kuatkanlah diriku Ya Allah....kerana aku tidak mahu terus- terusan kalah dalam perjuangan ini...

hanya blog inilah penemanku dan tempat aku meluahkn masalah n luahan hatiku...



No comments:

Post a Comment