Selamat Datang..Welcome

widgets

Monday, December 19, 2011

senyum dalam tangisan....

andaikata masa tuk dia pergi telah tiba ape lagi yg harus aku ucapkn...hanya senyuman dalam tangisan...pergilah awk...u deserve that happiness...even though hati ini pahit tuk menerima...tp aku redha...mungkin Allah telah menetapkn yg dia akn mendapat yg lebih baik dari diri ini...sgt berat hati ini tuk menerima perpisahan ini kerana aku tau aku banyak berubah sejak kehadiran si dia...aku kembali ke landasan yg betul dri jalan kegelapan yg dlu...kita akn syg sgt2 seseorg yg berjaya merubah kita menjadi lebih baik....sbenarnya sebelum mengenali dirinya aku telah berdoa kepada Allah supaya dapat memberikan aku seorg wanita yg dapat mengubahku menjadi yg lbih baik...walaupun sdikit namun aku bersyukur kerna nikmatnya tidak terhingga....walaupun sedih kehilangan si dia namun hati ini harus tabah kerana mungkin Allah hanya meminjamkn kepadaku hanya untuk sebentar...syukur padaMu Ya Allah...atas kurniaanMu Ya Allah...walaupun ianya hanya sebentar...tp perubahan ini insyaAllah untuk selamanya....pada masa akn datang,jika masanya akn tiba untuk seseorg datang sebagai jodohku, akn kupastikn agar aku sudah bersedia untuk membimbingnya agama dan rohani...InsyaAllah...kuatkan hatiku ini Ya Allah...dan berikan kebahagiaan kepada si dia di dunia dan akhirat atas sumbangannya ke atasku yg bagiku hanya mampu dibalas olehMu Ya Allah...Amin...



No comments:

Post a Comment