Selamat Datang..Welcome

widgets

Sunday, December 25, 2011

janji yg ingin ku tunaikan...InsyaAllah..

Alhamdulillah...dlm kegelapan pasti ada pintu ke arah cahaya yg cerah...ape pn sblm msuk entri bru ni aku ingin mengucapkn ribuan terima kasih kepada lecturer design kerana memberi peluang kepada teamku untuk memperbetulkn kesilapan kami...trima kasih PUAN!!hehe...terasa hti ini sdikt tenang dan gembira bila pn memberi peluang kedua untuk improving design kami yg mengikutnya out of concept..insyaAllah kami akn buat yg terbaik kali ini...terima kasih puan atas peluang yg diberikn...

***********************************
haa...berbalik kepada janji yg inginku tunaikan...
erm...byk sbenarnya...
tp dlm banyak2 ada yg pling penting n first list dalam janji2ku itu...

yg pertamanya...
insyaAllah jika aku ada rezeki ingin ku hadiahkn peti sejuk dua pintu tuk mama....
wahh...besarnya angan2ku ni...

yg keduanya...
aku ingin membeli hadiah tuk nenekku di kampung...
dan yg ketiga terpentingnya...
insyaAllah aku ada hadiah tuk makcikku yg telah menumpangkn aku di rumahnya skrg...insyaAllah...

smua ni janjiku yg harus aku tunaikn sebelum aku mencari teman sehidup sematiku...
why??
bcoz family is my first priority for now...
kita x rugi pn kalu kita berbakti tuk family kita sdiri sebenarnya...
sbb family sntiasa dekat di hati kita walau ke mna saja kita pergi dan ape pn mslah kita ^_*

buat wanita yg akn menjadi teman sehidup sematiku,
maafkn aku jika aku akn membuat kamu tertunggu-tunggu kerana aku tidak akan mencarimu sebelum 
selesainya tiga janjiku yg di atas itu...
insyaAllah jika sudah disuratkn takdir bagi diri ini untukmu akan aku tetap dtg suatu masa nanti...  ^_^


No comments:

Post a Comment