Selamat Datang..Welcome

widgets

Wednesday, December 28, 2011

itulah kehidupan...

marah, sedih, kecewa dan gembira memang merupakan lumrah manusia....
aku pasti smua manusia ada dan pernah merasai keadaan ini...
kerana apa??
kerana inilah realiti...realiti sebuah kehidupan...

aku bukan menulis untuk sia2 tp inilah caranya aku melepaskan apa yg terbuku di hati...
2-3 hari ini 2 perasaan bermain di benak hatiku ini...
pernah x anda rasa atau situasi dua rasa dalam satu masa....
inilah yg aku rasai ketika ini...
rasa sedih bercampur-campur dengan rasa gembira....

entah kenapa rasa gembira ini tidak kekal lama dan kesedihan datang mengganggu diri...
YaAllah...
jika ini ujianMu kepada hambaMu ini,maka ringankanlah sedikit perasaan ini...
ku ajari hati supaya membiarkn kesedihan itu berlalu pergi..
 ku sematkan hati dengan perkataan zikir kepadaMu...
ku katakan pada hati Allah bersamaku...
kerana aku yakin akan ayatMu...
LA TAHZAN..INNALLAHA MA'ANA...


1 comment: