Selamat Datang..Welcome

widgets

Saturday, December 17, 2011

Ya Allah, bantulah hambaMu ini....

Ya Allah...
aku memohon kepadaMu...teguhkanlah hatiku ini untuk menerima ujianMu yang amat berat ini...Kau teguhkanlah hatiku dgn seteguh-teguh konkrit dan sekeras-keras berlian....aku memohon kepadaMu Ya Allah...jauhkn aku dri kesedihan yg teramat berat ini...walaupun aku tau kesedihan semmgnya lumrah bg seorg manusia tetapi kesedihan ini sgt menyakitkn hatiku ini....berikanlah aku hati yg tenang untuk aku menerima ketentuanMu ini Ya Allah...kerana semakin aku cuba untuk membohongi diri ini dgn membenci dan menjauhi dia, semakin kesedihan itu menyelubungi diriku....semakin pedih luka dihatiku ini Ya Allah....tlglah hambaMu ini Ya Allah...dalam menerima takdir yg telah Engkau tentukn ini...ya... aku merupakan seorg lelaki...tapi aku juga mempunyai perasaan yg terlalu syg kepada seseorg...dan andai kata si dia telah terbuka hatinya utk menerima seorang lelaki di sisinya maka aku memohon bagiMu tuk merapatkan mereka seperti engkau menjodohkan Adam & Hawa...kau berikanlah dia seorg lelaki yg dapat memberikan didikan agama yg baik dan sempurna utknya...kerana bagiku hanya dengan mengetahui dia mendapat yg terbaik driku akn membuatkn aku tersenyum dan tabah dengan ketentuanMu ini Ya Allah...kerana aku tau aku bukan yg terbaik utknya...dan aku yakin dia akn dapat yg terbaik dan lagi baik dri diriku ini...

Amin....


No comments:

Post a Comment