Selamat Datang..Welcome

widgets

Friday, August 10, 2012

Alhamdulillah..Aku tetap bersyukur kepadaMu..

Sungguh lama nmpaknya blog ni terdiam..akhirnya dapat juga akhirnya bersuara..meluahkn terpendam...result semester lepas sudah kluar beberapa minggu y lpas, smemangnya aku menjangkakan akn mendapat keputusan yg truk...Alhamdulillah setelah keluarnya keputusan hati ini sdikit lega...walaupun keputusan tidak memihak kepadaku namun sesungguhnya aku tetap memanjatkn syukur kepada Allah atas pemberian ini..aku akui, walaupun keputusan itu tidak memuaskan tetapi aku tetap bersyukur skurang-kurangnya aku mendapat kptusan yg sederhana yg sebenarnya di luar dugaanku....Sesungguhnya Allah akn menambah rezeki hambaNya pabila dia lebih bersyukur...begitu kn...?InsyaAllah..smoga semester depan aku  lebih berusaha lg untuk memperbaiki ape yg kurang...Ya Allah...aku bersyukur atas nikmat yg telah Engkau berikan selama ini.....Amin..

No comments:

Post a Comment