Selamat Datang..Welcome

widgets

Monday, November 28, 2011

terimalah kenyataan ini ..

manusia..
walau bagaimnapn awk berusaha....
sekuat mna pn  awk mengejarnya...
jika dia telah ditakdirkn bkn milikmu ia akn tetap bukan milikmu...
terimalah kenyataan ini..
bangkitlah dri kelemahan ini...walaupun susah nk ditelan...
insyaAllah ada hikmahnya..
mgkin aku mmg bkn jdoh dia yg baik...
namun tidak sekali2 aku akn membenci dia..
.bahkn aku akn bahagia jika dia mendapat lelaki yg lbih baik dariku....
krana stiap hari aku akn sntiasa bdoa agar dia mndapt yg lbih baik driku...
dpt lelaki yg dpt memberikn didikn agama yg baik dan sempurna untuk si dia....
hanya dgn itu aku akn tenang...
jika dia bkn jodohku aku redha yaAllah...
beriknlah si dia lelaki yg lbih baik driku ini yaAllah...
agar aku dpt pergi jauh dgn hti yg tenang dan tanpa sesalan....
Amin...



kata2 puitis--->Cinta sejati adalah ketika dia 

mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata: 

aku turut bahagia untukmu.

2 comments: