Selamat Datang..Welcome

widgets

Saturday, November 26, 2011

maafkn sy kwn2...

ku mohon maaf kepada kwn2....kerana smlm membuatkn kwn2ku sakit hti, marah....bkn sengaja untuk aku tidak pergi bmain futsal...tertido ketika menunggu waktu tuk bgerak pergi...aku tau smua marah...status di fb da mnunjukknnya walaupun namaku tidak disebutkn....bkn niatku untuk xmenepati janji....bkn sengaja jnji itu nk diabaikn...bkn niatku tuk menyusahkn korg smua...niat di hati mmg nk pg...mmg nk bmain...kerana bmain ngn korg aku rs hepi...krana aku rs ada kwn2 di sisi....walaupun aku main kucar kacir....bla korg ada aku xrs sunyi...gembira jek walaupn korg slalu kna buli,kutuk, perli...haha....hidup ni mmg xleh seorg diri...kerana kita xkn mampu bdiri seorg diri pn...kita perlu sokongan kwn n kluarga ecspecially....kini keluarga jauh,kwn2 la menjadi pengganti...aku xsengaje skitkn hati kwn2...maafkn sy...maaf sgt2....

No comments:

Post a Comment