Selamat Datang..Welcome

widgets

Wednesday, November 30, 2011

Senyumlah...walaupun dlm hati kamu menangis...:)

Senyum2...
itu perkataan yg bermain di fikiranku...
ukirkn senyumanmu...sembunyikn kesedihanmu...
aku tidak mahu sesiapa pn tau hati ini sedang bersedih...
serahkn dirimu pada Dia...Allah s.w.t...
ape yg terjadi ada hikmahnya...
Qada' dan Qadar akn menentukan...

***************************************************

kenapa la family jauh sgt di sisi... 
walaupn aku anak lelaki tp aku juga perlukan mamaku tuk beri nasihat...
xsemestinya ank perempuan jek leh kepit ngn ibu kn....
terfikir jgk nk keluar dri rumah ni dan duduk skali ngn member2...
skurg2nye xdela rs sunyi sgt2...
duk umah sdiri pagi2 pergi kelas...blik mlm msuk blik...
mcm da xde life duk kt umah sorg2...
setiap pagi bgn dan buka mata akn bt perkara sma...
hurm...
sbb 2 la nape aku xramai kwn....aku xtau nk berKWN....
what a loser....

*************************************************************
terase nk kembali ke zaman sekolah dlu...
ada jgk teman rapat...teman bt ketawa riang...
namun bla masing2 da jauh keakraban itu hilang...
kenape ea...??
mungkin masing2 sibuk...
sekarang susah tuk aku cri teman yg btul2 rapat...
yg akn ada kt sisi ni gnti keluarga yg jauh di sana...
aku xksah abis duit kerana kwn...
susah sb nk tlg kwn kerana aku bkwn kerana ikhlas...
mmg sifatku akn tlg kwn2 yg susah...walaupun aku akn susah...
kerana lihat kwnku gembira aku akn turut gembira...
kerana aku akn sentiasa jd kawan ketika susah dan senang....

No comments:

Post a Comment