Selamat Datang..Welcome

widgets

Tuesday, November 22, 2011

Memandang ke hadapan...



masih jauh impian yg engkau idamkn SYAM...jgn kita putus asa skrg kerana hisyam azhari ini xkn mau mengalah...akn aku berusaha sedaya mungkin...tanpa mengenal erti penat...namun terfkir jgk di fikiranku ini....adakah aku sudah cukup berusaha....???mngkin hasilnya belum berhasil kerana aku blum ckup bkerja keras....ape yg perlu aku lakukan skrg....aku mohon pertolonganMu Ya Allah...jika ada dlm diriku ini sifat bongkak, takbur,sombong n overconfident...maka Kau jauhkanlah ia dariku...kerana aku tau sifat ini akn sedikit demi sedikit membinasakn diriku....mungkin ini membuatkn aku beras sudah selamat dan boleh goyang kaki....NO...aku x mau sifat ni....sifat ni melemahkn aku...aku merendah diri di hadapanMu Ya Allah....kebijaksanaanku, kegagahanku dan keistimewaanku yg dilihat oleh org ramai sesungguhnya dtg dariMu Ya Allah...bukan untuk dibongkakkn tapi untuk membantu org len...aku akn igt dan pegang ayat ini  selama2nya...aku hanya hambaMu yg biasa..yg mempunyai kelebihan yg sama seperti manusia lain...tidak 100% sempurna...tp aku mencari dan membaiki diri utk menjadi lebih baik, yg cuba belajar dri kesilapan lampau....Untuk bekalan di dunia dan akhirat kelak...Amin...



No comments:

Post a Comment