Selamat Datang..Welcome

widgets

Saturday, November 26, 2011

Salam Maal Hijrah...

buku baru kini dibuka, teruskn pndg ke hadapan...
mari kita berpegang kepada ayat ini...
kebaikan dicari, perilaku dibaiki...
jgn ditambahi lagi kesalahan kita yg lepas...
bg driku, aku berazam untuk perbaiki diri ini...agar menjadi lebih baik...
aku bukan manusia yg sempurna, yg mgkin sering mlakukan kesilapan...
 aku tau aku bkn lelaki yg baik tp aku merupakn seorg lelaki yg ingin perbaiki dri agar menjadi lbih baik...
InsyaAllah  dgn izin Allah...
Amin..




إِنَّ الَّذِينَ آمَنُواْ وَالَّذِينَ هَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أُوْلَـئِكَ يَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ
Sesungguhnya orang-orang yang beriman, orang-orang yang berhijrah dan berjihad di jalan Allah, mereka itu mengharapkan rahmat Allah, dan Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang
(Surah Al-Baqarah 2: Ayat ke 218)
 



No comments:

Post a Comment