Selamat Datang..Welcome

widgets

Thursday, October 13, 2011

Ape yg perlu aku lakukan..

perlukah aku mengalah...atau terus bjuang walaupun klah...aku pn xtau knape hti ini tidak pnah serik walaupun rs sntiasa dipermainkn....knape aku nk tgu dia lg...krana aku terlalu syg dia...slah ke aku tlalu menyayangi dia...knape di saat aku hampir bjaya ada saja dugaan yg menimpa..mgkin aku ni mmg tmpat kamu cri bla kamu kebosanan, tiada sesiapa...aku tidak pernah rs mrah...biarpn aku hanya teman dikala sunyi...knape begitu...ntah la...hti ni tlalu sukar nk lupakn kamu...tp jika aku tidak berundur mgkin kta bdua akn merana...lbih baik satu hti trluka daripada dua...aku rela berkorban ...jika ini saja jln yg tbaik...doaku sntiasa untukmu...maafkn aku...Ya Allah,Kau brikanlah kebahagiaan kepada si dia di dunia dan akhirat..


No comments:

Post a Comment