Selamat Datang..Welcome

widgets

Friday, October 21, 2011

Tenangkan Hatiku Ya Allah..

Ya Allah...aku mohon ketenangan dariMu Ya Allah...Kau buang la segala beban dlm hati hambaMu ini....aku hambaMu yg lemah...memohon petunjuk cahaya hidayahMu...aku redha dgn ketentuanMu ya Allah...jika dia bkn jodohku maka Kau berikanlah si dia lelaki yg dapat membimbingnya dan memberikan ajaran agama yg baik kepada si dia...makbulkanlah pemintaanku ini...agar aku dapat pergi dgn tenang....agar aku tidak menyesal apabila dihisab olehMu di kemudian hari...kerana dlu amanah cinta yg telah Engkau berikan xdpt aku laksanakn...kini hanya doa dariku untuk si dia dptku aminkn...tuk menebus dosaku yg lepas dulu...Ya Allah, aku impikan ketenangan diri dariMu...untuk meneruskn hidup yg masih bersisa ini...


No comments:

Post a Comment