Selamat Datang..Welcome

widgets

Friday, October 14, 2011

aku gagal ya Allah...;-(

Ya Allah...ampunkn dosaku...krana gagal membawa dia,membimbing dia...aku tau aku telah melakukan ksilapan besar dgn mensia-siakn peluang yg ada dulu...ingin skali aku memohon peluang tuk aku membaiki ksilapan lma..tp andai ini takdirmu kepada hambaMu ini, aku redha YA Allah...sesungguhnya Engkau telah menghantar seorg wanita yg telah dpt mengubah hidupku ke arah yg lebih baik...namun aku alpa yaAllah...hanya ketika aku sedarinya ia telah tlambat utk aku berpatah blik...Ampunkn hambaMu ini Ya Allah...kerana mensia2kn nikmat petunjuk,hidayah yg telah Engkau beri...aku x layak ke syurgaMu Ya Allah...namun tak pula aku sanggup ke nerakaMu...Ampunkn dosaku yaAllah...Kau lindungilah si dia dri perkara yg tidak diingini...jauhi dia dri api nerakaMu Ya Allah...Kau berikanlah dia kebahagiaan di dunia dan akhirat...Amin...

No comments:

Post a Comment