Selamat Datang..Welcome

widgets

Monday, April 9, 2012

Boleh x sy tipu untuk melihat org len gembira....?

Ya Allah..entah kenapa hati ini tertanya-tanya kenapa ini terjadi padaku...perlukah aku menyorokkan perasaan aku pada si dia yg sekian lma aku simpan ini dan berlagak seperti aku sudah tiada apa2 padanya...???ya...mmg hati dia telah tertutup untuk menerima aku nmun entah kenapa hati ini tidak pernah serik mncintai dia...tidak sesekali aku ingin merampas dia dri sesiapa pn...bila aku tau hatinya sudah dimiliki aku cuba menjauhkan diri...melihat dirinya dalam kebahagian dari jauh...namun ada ketika aku melihat dia dlm msalah...aku cuba ingin membantu namun kuatkah aku untuk menahan perasaan cinta aku pada dia....aku tidak ingin lagi menyerabutkan diri dia dengan perasaan aku ini..biarlah ia menjadi sejarah...aku cuba memaksa hati ini lupakn dia namun ianya sia2...aku cuba berkata bahawa dia sudah milik org tp aku tetap degil mnyimpan perasaan ini..ketika berbicara dgnnya aku cuba berlagak bhawa aku boleh hidup tanpanya...tapi dlm hati ini aku ingin dia kembali kepadaku...

Ya Allah...boleh x aku menipu hati ini hanya untuk menolong si dia dan melihat kebahagian dia....bolehkah aku terus menipu diri ini agar kuat menghadapi dia...hanya kepadaMu aku berserah...kerna niatku hanya untuk membantu dia...biarkanlah aku kuat utk membantu dia...akan aku sorok dan lindungi hati yg terluka ini semata-mata kerana aku mahu membantunya...dan aku tahu aku boleh melakukannya...walaupun tugas itu berat..seberat memikul amanah pemberian sesiapa...


1 comment: