Selamat Datang..Welcome

widgets

Friday, January 13, 2012

ubat oh ubat...

Alhamdulillah...final exam akhirnya tamat sudah...walaupun dgn penuh kekecewaan...namun hati ini perlu kuat utk menerima...kerna kita sudah berusaha....hnya tawakal kepada yg Esa...keran tuhan yg menentukan...bila kita fikir perancangan kita sudah terbaik, jangan kita lupa bahawa Allah yg mnentukan sma ada ia menjadi ataupun tidak...

hari ini kena pergi pusat kesihatan utk mengetahui keputusan darah....dengan hati yg bdebar2 aku pergi untuk tahu resultnye...nampaknya aku mungkin terpaksa bergantung kepada ubat buat selamanya...keputusan test darah tu membuatkn hati ini bertambah sedih....bertimpa-timpa dugaan datang...kadang2 diri ini mulai mengeluh dan berputus asa...namun tika perasaan itu mulai datang cepat2 aku lari supaya ia tidak bertambah buruk...macam mna caranya???dengan sujud dan doa kepada Allah s.w.t....kerna ujian Allah itu terselit hikmah yg tersembunyi... Allah ingin menguji diriku...getus hatiku....apa yg perlu aku lakukan sekarang hanya bersabar dan insyaAllah satu hari nanti aku akn berjaya harunginya....


No comments:

Post a Comment