Selamat Datang..Welcome

widgets

Monday, January 23, 2012

Antara sahabat dan kawan...


ya...antara sahabat dan kawan....kalu diikutkn definisinya seakan sama...tapi bagiku sahabat lebih mempunyai makna yg lebih mendalam dari kawan...apa yg aku fikirkn?ermm...kawan mungkin beribu-ribu dapat kita kumpulkn...tapi sahabat yg bagiku didefinisikan sebagai teman yg sentiasa dekat dan rapat dengan kita mmg susah untuk dicari...sahabat yg mana dapat kita berkongsi masa susah dan sedih...tempat berkongsi masalah...dan tidak jemu dan bosan dengan perangai kita yg kadang2 mungkin agak keterlaluan...yg mengerti situasi kita...Alhamdulillah...walaupun sedikit bilangannya berbanding kawan2 yg kita ada kita akn menghargainya selama-lamanya...

ermm...agaknya dapt x kita beroleh sahabat yg seperti yg telah saya gambarkn ini?
bagi saya sahabat ini tidak mustahil dicari...insyaAllah ia sentiasa ada...bagiku aku sentiasa ingin memberikn yg terbaik tuk kawan2ku...bkn niat utk membangga diri apabila dapat menjadi seorg sahabat tetapi utk menjaga diri drpd melukakan hati kawan2 yg mana bagiku kawan2 sudah aku anggap seperti saudaraku sendiri...ketika di waktu susah inginku bantu selagi terdaya kerana bagiku mungkin hari ini hari dia akan susah, hari kita belum tahu lagi kn...

bagiku aku mempunyai byk sahabat yg seperti digambarkn...salah seorgnya merupakan rakan sekelasku di sekolah menengah dahulu...walaupun kami berada jauh tapi ikatan persahabatan tetap terjalin...masalah sama2 dikongsi...penyelesaian sama2 dicari...maafkanku sahabat jika ada ketika tanpa sedar aku menyakiti hati anda2 semua...bkn niat utk menyusahkan...maaf juga jika dulu aku hilang dibuai mimpi yg terlalu tinggi...meninggalkn kalian tanpa disedari...kerana sibuk mengejar cinta yg xpasti...harap2 jalinan persahabatan dapat diperkukuhkn semula menjadi utuh dan semakin kuat...InsyaAllah...

      
 

No comments:

Post a Comment