Selamat Datang..Welcome

widgets

Sunday, May 20, 2012

Sedarlah dri LAMUNAN ini!!!

Alhamdulillah dapat juga akhirnya kemas kini blog yg da berhabuk ni...mcm biasa la...kalu da mengarang ni maknanya adala luahan perasaan dan ketidakpuasan hati ni...sejak akhir2 ni ntah knape hati terasa bdebar, resah dan gelisah...entah kenapa ku rasa aku terlalu leka dgn nikmat dunia sehingga aku tidak ingin bangkit dri kegagalan...masyaAllah...lekanya aku...semester ini merupakan cabaran tinggi bagiku kerana aku rasakan diri ini dalam keadaan tidak stabil....mcm2 bnda buat xjdi...pelajaranku terumbang ambing...cahaya yg dikejar dilihat semakin jauh meninggalkanku...aku akui dulu aku pernah bangkit dri kegagalan...dan kini apabila aku sudah semakin berjaya knape tetiba rsa selesa ini membuatkan aku bongkak dan leka dgn nikmat ini semula...BANGKIT la Hisyam Azhari...keluar dri mimpi ini..perjalananmu masih jauh...jgn leka dgn keselesaan yg hanya sementara ini...atau...SEJARAH SILAM akn berulang kembali!!!KEGAGALAN akan mengejar kamu kembali!!!sedarlah sebelum TERLAMBAT!!!!!!!!


Ya Allah...Kau jauhkanlah sifat ini jauh dari diriku ini...kerana aku tahu perjalanan hidupku masih jauh dari keselesaan yg sementara ini...aku tidak ingin kegagalan menghantuiku kembali...
Bantulah diriku ini Ya Allah....


No comments:

Post a Comment