Selamat Datang..Welcome

widgets

Monday, May 9, 2011

Aku redha...





YaAllah...jika musibah yg btimpa-timpa ini merupakan balasan bagiku yg alpa kepadaMu suatu ketika dulu, aku terima...aku redha...satu persatu nikmat yg Engkau telah ditarik kembali..bermacam-macam ujian dtg bertimpa....tp aku bersyukur Ya Allah...ko masih menerima hambaMu kerdil ini wlaupun dulu aku pnah alpa dan leka dgn nikmat yg telah Engkau berikan...aku bersyukur padaMu ya Allah...kerana Engkau  telah membuka pintu hati dan mataku yg dulu buta dgn ksenangan yg dunia telah Kau berikan....aku memohon petunjuk hidayah driMu...andai dpt aku putarkn kembali masa yg telah aku sia-siakn,ingin skali aku membaiki diriku ini satu persatu....sebelum aku merasai penyesalan ketika ini...andainya aku dpat U-turn......




No comments:

Post a Comment