Selamat Datang..Welcome

widgets

Friday, April 22, 2011

Baru kini kusedari...

trasa dri ini kcil di sisiMu yaAllah...sudah skian lama aku x mengaji AlQuran krana sibuk mngejar hal dunia...pd malam ni aku dpt membacanya...ingin rsnya mngalirkn air mata ini pabila membacanya...Ya Allah...tergagap2 aku membacanya...sesungguhnya dulu aku alpa dgn nikmat dunia yg Engkau telah brikn kpdku...aku memohon keampunan driMu Ya Allah..sesungguhnya aku hambaMu yg sntiasa alpa dan tidak bersyukur dgn nikmat yg telah Engkau brikan kpdku....bru aku mngerti knape satu persatu nikmat ini ditarik balik...aku brsyukur kpdMu ya Allah krana telah membuka hati dan fikiranku untuk merenung stiap kejadian yg tjadi....Ampunkn dosaku Ya Allah...Kau tjukknlah jaln yg benar kpdku...sinarilah hatiku dgn cahaya hidayahMu Ya Allah...aku ingin skali kembali ke jalanMu yg bnar...untuk mencari RedhaMu.....

No comments:

Post a Comment