Selamat Datang..Welcome

widgets

Saturday, March 5, 2011

kesabaran...

Ya Allah...Kau kuatkn la hambaMu ini dlm menerima ujianMu ya Allah....sesungguhnya ujianMu amat berat bg ku tuk menerimanya...aku tahu yaAllah..aku bkn hambaMu yg baik...tp Kau tunjukkanlah jalan yg benar, yg diredhaiMu ya Allah...cintaku padaMu tidak pernah pdam...aku ingin mencari sinar kebenaranMu yaAllah...bantulah hambaMu yg lmah ini ya Allah...sesungguhnya Engkaulah yg Maha Pemurah lg Maha Mengasihani...aku berdoa kpdMu yaAllah..KAu ampunkanlah segala dosaku, ibu bapaku, sahabat2ku saudara2ku,guru2ku serta si dia yg aku sygi...brikanlah mreka kesihatan yg baik, murah rzeki dan permudahknlah segala urusan mreka...Kau brikanlah juga kebahagiaan kpd mreka di dunia dan akhirat...Amin....

No comments:

Post a Comment